nl  |  en

Wat kunnen we voor u betekenen?

Ik heb een vraag Inloggen in mijn portaal

Arrow down
Oude Haagweg, Den Haag
Jade, Bleiswijk
Gheijnstraat, Den Haag
Boekhorststraat, Den Haag
Heemraadssingel, Rotterdam

Een vraag of iets melden?

Welkom op de huurderspagina van Maison Management. Wij zijn de beheerder van het door u gehuurde object. Heeft u vragen met betrekking tot het gehuurde of wilt u een reparatieverzoek indienen? Onze online omgeving is 24/7 beschikbaar om uw reparatieverzoek in te dienen en geeft u direct de status van het verzoek.

Mocht u toch een van onze medewerkers willen spreken, dan staan wij uiteraard voor u klaar. Op werkdagen zijn wij telefonisch bereikbaar van 09:00 tot en met 12:00 uur.

Over online huurders portaal

We hanteren een transparante werkwijze en stroomlijnen het contact tussen huurder en verhuurder. Zo kunt u op elk gewenst moment in ons online portaal gegevens over het gehuurde object raadplegen. Alle documentatie van de woning en de gemaakte afspraken vindt u terug in het huurdersportaal. De huurovereenkomst, huurfacturen, handleidingen en overige zaken zijn hier opgeslagen. Zo heeft u alle informatie altijd bij de hand. Nog geen unieke code ontvangen? Vraag deze via het contactformulier onderaan deze pagina. 

Inloggen huurdersportaal

Storing of klacht melden? Onze werkwijze

reparatieverzoek

1. Controleer of uw reparatieverzoek onder klein of groot onderhoud valt via de lijst ‘Klein onderhoud van A tot Z'.  

online portaal

2. Meldt uw storing of klacht via het online portaal. Om de verwerking van de service te bespoedigen, verzoeken wij u deze zo duidelijk mogelijk te omschrijven, inclusief foto's.

indienen verzoek

3. Na het indienen van het verzoek, ontvangt u van ons een bevestiging. Wij koppelen de juiste servicepartij aan uw verzoek.

binnen 28 uur

4. De service partij neemt binnen 48 uur contact met u op en zal een afspraak inplannen om de reparatie of het onderhoud uit te voeren. U heeft rechtstreeks contact met de monteur voor het maken van de afspraak.  

technische

5. De technische partij streeft ernaar uw reparatieverzoek binnen twee weken volledig op te lossen. Dit is uiteraard afhankelijk van uw agenda. Wanneer de reparatie is voldaan, bevestigen wij dit aan u. Niet opgelost? Neem dan contact op.

Huurbetalingen

Huurbetalingen

De huurpenningen dienen altijd op het opgegeven IBAN rekeningnummer te worden voldaan voor de eerste van de maand. Wanneer u de huur niet voor deze datum heeft voldaan, zal u een email en sms bericht ontvangen. Bij uitblijven van betaling en/of reactie zullen wij de kosten voor de aanmaning bij het openstaande bedrag voegen. Deze kosten zijn dan voor uw rekening. Zorg er dus voor, indien wij niet automatisch incasseren, dat u de betaling automatisch in uw bank zet, onder vermelding van het debiteurnummer. Kunt u de huur niet betalen? Zorg dat u vóór het verlopen van het betalingstermijn contact met ons opneemt. Zo kunnen we tijdig kijken naar een passende oplossing.

Snel antwoord op uw vraag?

Wij zijn op dagelijkse basis bezig met alle facetten rondom woninghuur en vastgoedbeheer en hebben mettertijd de nodige vragen en problemen voor onze huurders opgelost. Hieronder vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. 

Team

Over Maison Management

Het team van Maison Management bestaat uit een hechte club jonge professionals die elke dag weer klaar staan voor onze huurders en beleggers. Zij zorgen voor een oplossing binnen de kaders van de wet en regelgeving zonder het menselijke uit oog te doen verliezen. Om alles zo goed mogelijk te laten verlopen vragen wij u om zoveel mogelijk onze online omgeving te gebruiken omtrent alle diensten. Mocht u toch iets willen bespreken met een van onze medewerkers, dan kunt u ons op werkdagen telefonisch bereiken  tussen 09.00 en 12.00 uur.

Meer over ons Contact opnemen